31 Ocak 2013 Perşembe

Çok kötüyüm çokkkk!

İdil normalde kuvvetli bünyeye sahip bir çocuktu. 5 yaşına kadar sadece 3 kez antibiyotik kullandık anlayın yani. Kreşe başlamakla birlikte hep hastalandı, hep hastalandı. 6-7 kez antibiyotik kullandık. Bu senede geçmeyen bir kuru öksürük nedeniyle haftalardır doktor geziyoruz. Sağlık ocağından başlayıp en son KBB hastahanesine kadar 5 doktor gezdim. Hep söylenen geniz eti ve bademcik ameliyatı olması gerektiği. Bu cumartesi biz ameliyata gireceğiz. Moralim o kadar bozuk ki, anlatamam. Uyku falan hak getire.. Ben ki 9 ameliyat geçirmiş hemde 2 yıla 4 ameliyat sığdırmış biriyim, o kadar korkuyorum ki anlatamam.. Keşke beni kesseler de kuzumun tırnağını bile ellemeseler... Nasıl kan alacaklar? Ameliyathaneye bizi sokmayacaklar, ya korkarsa? Ya narkozu atamazsa? Ya şu, ya bu...Hep aklımda "doğru bir karar mı" sorusu, hep aklımda kötü düşünceler.... Allah'ım sen yavrumu bize bağışla...

4 yorum:

gülay dedi ki...

Ayşen canım içini ferah tut.Sağlıkla çıkacaktır İdilim.Kalbim dualarım İdille...

Robin Goodfellow dedi ki...

çok geçmiş olsun minik İdil'e. korkma desem de annelere fayda etmez biliyorum, ama basit bir ameliyat o doktorlar kaç kez yapmıştır o ameliyatı hemencecik hallederler merak etme.
öpüyoruz Nancy ile.

Unknown dedi ki...

bizim geçmişte bir kulak geniz eti tüp hadisemiz vardı...
beş doktor gezmiştik üçü hemen ameliyat dedi ikisi töbe billah...
en son izmir e götürmüştüm o derece...
Ben yaptırmadım ki o sene her ay bir şişe antibiyotiğimiz olmasına rağmen...
Şimdi buraya gelseniz babamın doktoru Prof Fikret İleri ye götürsem sizi bir de ondan alsanız ameliyat fikrini...
Hemen yaptırmasanız mı ki...???
Moralini de bozma hemen tabi de Allah beter dertlerden korusun en kötü hastalığı bu olsun kuzunun...
Yüreğini ferah tut Ayşenim...
Ya bir otobüse atlayıp gelseniz ben sizi götürsem ha ne dersiniz?

İdil'li Hayat dedi ki...

Gülay'cım sağol. Çıktık çok şükür. Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın ve tüm evlatlara sağlıklı bir yaşam versin.
Ayşegül çok sağol. Bitti çok şükür. Bizde Nancy ile sizi öptük.
Funda'm 5 kişiye götürdüm beşi de ameliyat dedi. Boğazında nefes alacak çok dar bir yer kalmış. Kamera ile gördüm. Burnu da geniz etinden tıkalı olunca nefes alamıyordu. Çok şükür olduk bitti. Öptük sizi.