21 Temmuz 2013 Pazar

Pazar gezmesi Ortaköy'de


Ortaköy gezmesi hikayesi geçen hafta Derviş'e "Ne olur beni gezdir!" dememle başladı. Tabii hemen hön hön edildi, hiçbir varış yeri beğenilmedi, minik tartışma çıktı.
Pamuk  "Haklı çocuk! Otur oturduğun yerde bu sıcakta" diye Derviş'e arka çıktı.
Zottik "Daha dün Ca.rrefour'da gezdik, yetmedi mi? Evde oturalım" diye olaya limon sıktı!
Tabii geçen haftadan hınçlı anne bu hafta manevi baskı, küsme vs sonucu Ortaköy'e götürüldü ama geceden gene Pamuk ve Zottik muhalefet yaptı! Fakat korkan Derviş
"Yok kızım! Ananın muhakkak gezmesi lazım! Yoksa beni yer!" dedi ve mutlu son!


Burada Ceyhan'lı ve İstanbul'lu oturuşu farkını görmektesiniz. Birisi afedersiniz s.çar gibi, diğeri normal oturuş:)

Gezme konusunda dün geceki muhabbetimizi anlatmadan geçemeyeceğim.
Zottik ve Pamuk yattıktan sonra PC tv'ye bağlandı, Uzay Yolu serisinin son filmi seyredildi. Film bittikten sonra
Ben "Şöyle bir şey olsa da uzaya gitsek ya!"
Derviş "Yok anam! Ben almayayım. Seni mekiğin kapısında kadar götürür bırakırım. Sen gez gel"
B "Yok artık! Uzaya çıkma fırsatı varken gitmez misin?"
D "Yok istemem! Ne o öyle, aşağaya bakacam"
B "Ne aşağısı ya. Karşıya bakacaksın dünyayı seyredeceksin, ayı göreceksin"
D "İstemem! Ben kazan dairesi falan varsa, penceresiz falan, orda dururum"
B "Ay,inanmıyorum ya! Hakikaten yani böyle fırsat olsa istemez misin?"
D "Ne isteyecem lan a.m.k! Sana zaten gezme olsun, al, aya çıkarım diyor kadın ya! Bunu ben nere gezdirsem doymaz ki!"
B "Yok anam, yooook! Bunu bırak yatakta yaşasın, uyusun, yesin, tv seyretsin,uyusun!"

Adam uzaya gitmek imkanı olsa kazan dairesinde dururmuş! Ne diyim? Allah acısın!


Hiç yorum yok: