13 Nisan 2014 Pazar

Son Ortaköy gezimiz

5-6 haftadır sürekli bahanelerle oyalanan beni, bugün hava güzel olunca durduramadı baba-kız ve soluğu Ortaköy'de aldık. Bizimle beraber İstanbul'un hepsi sanırım sokaktaydı.2.5 saatte gittiğimiz Ortaköy'den dönüşümüz 40 dk. sürdü anlayın artık.
Tabii giderken sürekli mızıldanan, "Ne kadar kaldı?" ,"Sonraki durak neresi?", "Artık ne beni ne de babamı sokağa çıkaramazsın, bıktık gezmekten" gibi bezdirici ifadelerle 2.5 saat durmadan şikayet eden şahıs dönüşte hor hor uyumaz mı? Birde "Ne çabuk geldik? Ben daha gözümü kırpmadım" diye konuşmaz mı? Ölür müsün, öldürür müsün?
Neyse, babayı deniz kenarına saldık, biz ana-kız takı tezgahlarına daldık.
Baba kendine manita yapmış yokluğumuzda, ahanda trafo mesaisinden dönen Şero ve babamız
Verimsiz bir bakınmadan sonra bizde deniz kenarına indik,


bakınırken dalga gelmesiyle İdoş'un ifadesi
Sonra kumpir yedik söylemesi ayıp
 O tavşan pozu nedir bana sormayın:) Ben kumpiri bitirince foto çektirdim, akıllıyım ya:))))

Peki gezi sonrası bu zottik ne dedi dersiniz?
"Ayyyy, çok güzel eğlendim! Buraya gene gelelim!"
Döveceğim arkadaş, başka yolu yok!



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yalniz sen nasi guzellesmissin ben buralara gelmeyeli ve idil tatlisi nasil buyumus!masallah ikinize de:) ben de yaban ellerde ortakoy kumpir diye sayiklarken iyi geldi bu keyifli postun:) Allah saglik huzur versin agzinizin tadi bozulmasin...

İdil'li Hayat dedi ki...

Serap o güzel gören gözlerin bakışı. Teşekkür ederim. Eğer buralara yolunuz düşerse kumpir benden, söz:))) Dileklerin içinde koccaman bir AMİNNNNNNNNNNNN.