12 Temmuz 2017 Çarşamba

Herkes tatile gider de biz gitmez miyiz?

En son tatili 3 yıl önce yapmıştık- ki o tatilde 17 yıldır gittiğimiz ilk tatildi- kemoterapiler, radyoterapi derken bu sene hazır kemoları ilaçla alırken tatil için Ocak ayından yer ayırdım.
Evde bir ön ergen olunca bu sene tatilde İdoş bizi inşallah rahat bırakır diye umut ediyorum. En son tatilde "Ben tv izliycem, ben havuza giricem, sıkıldım, bana arkadaş bulun" diye bizi yemişti. Bakalım bu sene neler olacak?











 Bir ön- ergeni oyalamak kolay mı sanıyorsunıuz? Bahçede kankileri ile oynuyor, tablette oyun oynuyor, hatta arkadaşları ile internet üzerinden oyun oynuyor, Barbie evini kurduk, 3 gün oynadık, eski kitaplarını, kıyafetlerini ayıkladık, oyuncaklarını ayıkladık. Bir an tüm oyuncaklar evdeyken hali hazırda gözünde olan yaşlar yanaklarından süzüldü. "Ben onlara çok bağlanmıştım ama" dedi.Bende ihtiyacı olanlarla paylaşmamız gerektiğini söyledim. "Yardım" lafı olunca pamuk kalbi hemen yumuşadı. Kuzeni ve halası ile sinemaya gitti, kuzeninin hatırına Transformers'a girdi.
Bugün de halanın havuzunda onlar kuzeni ile yüzerken - tabii başlarında enişteleri gözetiminde- biz halası, ablam meleğim ve Saadet teyzesi ile kapalı pazarı alt üst ettik. Parayı kökünü söktük, şapkalandık, babaya da bir şeyler aldık, İdoş'a da tabii. Pazartesi tatilimiz başlıyor, bize dua edin e mi?

Bu arada kemoterapi hapı 5 ay içtikten sonra ayak tabanımda soyulmalar - ki bastığım zaman sanki ayaklarım buluta basıyor gibi ama ağrıyor ama beni en çok zorlayan ellerim ve donuk omzum.
El parmak uçlarındaki kurumalar ve acılar. Her hangi bir şeyi tutamıyorum, bazen elektrik verilmiş gibi oluyor ve aniden bir acı giriyor.



 Her gün sabah akşam kremler, vazelinler sürüyorum ama kar etmiyor.

Şimdi konuk yazarımız İdil hanım sizlerle.
"Selamlar nasılsınız bu arada şimdiden söyliyeyim yukarıda tablette gözüken oyunun ism Dan The Man yüklemek isterseniz ücretsiz tablette oynarken baya bir zaman geçiriyordum hala öyle şimdi size başımdan geçen iki olayı yazmak istiyorum
   

1:Bir iki ay önce binanın kedisi doğum yaptı kendisi bana ve eski arkadaşım tuğbaya güvendiği için yavrularını bize bırakırdı annemler hastane dönüşü arabanın içinden bizim iki kedicik çıkmasın mı annemler getirdi baktım bizim kediler sevdik bir gün baktık anneleri terk etmiş biz baktık onlara ben 2 örtümü de onlar için kullandım sıcak diye kalın olan bende olan pembe örtümün içinde kıvrılıp top olup uyuyorlardı taa ki bir kadın gelip onları alıp uzaklara atıp gidene kadar birdaha da onları görmedim.



2:eski arkadaşım dememin nedeni ise artık onun hakaretlerine dayanamıyorum devamı yarın iyi geceler :*













4 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çooook uzun zamandır blogla ilgilenmiyordum. Bugün aklıma düştü sana bi selam vereyim diye geldim. Bi bakıp çıkıcam, Allah aşkına çaya kahveye yeltenme, hemen gidicem :) Güzel postlar gördüm ardı ardına. Maşallah diyorum, iyi tatiller diliyorum, bol bol eğlenin inşallah.
İdile de bir merhaba diyeyim ayrıca. İdilcim, artık büyüyorsun, aramıza hoş geldin canım benim. Emin ol bizler de artık arkadaşı olmayı istemediğimiz insanlara katlanıyoruz. Bunu hayat diretiyor. Ya aileden biri, ya iş yerinde bir arkadaş, ya amirin, ya astın, ya apartman komşun... Bu böyle uzar gider. Toplumsal sorumluluklar, bir takım mecburiyetler var. Ama sana şunu söyliyeyim; sen kendi inandığın ilkerine tutunmaya devam et. İyi ve ahlaklı insanların er ya da geç kazanacağına her zaman inanmalısın. Güzel gözlerinden öpüyorum, iyi kalpli kızım benim. (NOT: benim de senin yaşlarında bir kız yeğenim var, ona yazar gibi yazmak istedim sana da)

Mavi Dünyam dedi ki...

Çok tatlısın idil.

Mavi Dünyam dedi ki...

Çok tatlısın idilciğim

İdil'li Hayat dedi ki...

Ah Nurten hn, İdil'e okuttum, çok memnun oldu ve teşekkür etti, ben de çok teşekkür ediyorum. Bizi aileden gördüğünüz için sağ olun. İnanın siz de bizim için aileden sayılırsınız.Sevgilerimizle.
Sevgili Adsız ve Mavi Dünyam, o, gören gözlerdeki tatlılık, çok teşekkürler.