22 Aralık 2016 Perşembe

Kid.zania'dan payıma düşen

Bizim hatun geçen sene 5.sınıflar Kid.zania'ya gittiğinde gidemedi diye üzülmüştü. Teyzesi hemen onu da götürdü. Bu yıl gezi daha duyulur duyulmaz hemen kayıt yaptırdı, parasını ödedik gününü bekledi. Teyzemiz "Çok kalabalık oluyor orası, ya kaybolursa çocuk" dedi ve o metro ile gidip İdil'le Kid.zania'nın girişinde buluştu. Okul hayatında hiç servis minibüsü yada servis otobüsüne bimemiş İdil, okulun ayarladığı servise bayılmış. Eşyalarını serviste bıraktırdıktan sonra oyun yerine girmiş. Bu sınıfta daha yeni olduklarından daha kimseyle çok samimi olmamış. Tek başına da sıkılmış, 11.30 gibi teyzesini aramış- ben lazım olursa diye kendi telefonumu vermiştim- beraber yemek yemişler, bize de sipariş verdiğim yemekleri alıp 14.00 olmadan eve vardılar. Tam bir haftadır "Sana ne yapayım anne? Parfüm mü, jeli.bon mu? Parfüm neli olsun, meyveli mi çiçek mi? Jeli.bon neli olsun? Hangi meyve sulu olsun?" diye diye beni bayıltmıştı. Orda geçen sene de onları yapmıştı, 1 ufak paket jeli.bon getirmişti, bu sene ise ne kadar getirdi dersiniz?

Yanlış anlaşılmasın sadece 1 adet,ben 2 kere resmini çektim.

Bu sene ağaç süsleyip koyma kısmında geç kaldık, İdil'in neşe cıvıltıları içinde kendi başına kurduğu ve süslediği ağaca hatta Barbie'leri bile süs olarak koydu.


 2017, bu sene kesinlikle hastalık İSTEMİYORUM, saçımı kuaförde kestirmek İSTİYORUM, fıldır fıldır gezmek , İstiklal'e, Kadıköy'e, Eminönü'ne gitmek İSTİYORUM, kuzumun okuluna gidip kızımı okula bırakıp okuldan alabilmek İSTİYORUM, canım sıkılınca kendi kendime merdivenleri inip çıkabilmek İSTİYORUM. Derviş'imi kapıda karşılamak İSTİYORUM, ONA GÖRE!!!


5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Evet, kesinlikle hastalık olmasın! ''Kış kış!''deyip kovalım. Harika günler diliyorum.

zuzumi dedi ki...

İnşallah sonda yazdığınız tüm dileklerinizin gerçekleştiği bir sene olur 2017. Mutlu yıllar!

İdil'li Hayat dedi ki...

Sevgili öğretmenim, yeni yılınızı kutluyor, sağlıklı, mutlu ve huzurlu, barış dolu yıllarımız olsun.
Zuzumi, teşekkürler, size de iyi yıllar.

Adsız dedi ki...


Evet ya tüm dileğin gerçekleşsin güzel kızının yeni yaşını kutlarım
bu ekrandan sen-ben hep beraber onun başarılarını izleyeyim.
sevgiler mualla

İdil'li Hayat dedi ki...

Mualla çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine.İyi yıllar.