30 Aralık 2016 Cuma

Mutlu yıllar

 İdoşum'un yeni yıl kartındaki gibi
Güle güle 2016, son üç senede olduğu gibi senden hiiiiiç memnun kalmadım.
Hoşgeldin 2017, senden beklentim tüm ailem,tüm hastalar ve kendim için sadece sağlık.

Ben genelde tv seyretmem, bilgisayarde film, dizi izlerim, kitap okurum. Bu sabah elektrik gene kesikti dolayısıyla internet yoktu. Bilgisayardan sevdiğim şarkıları açtım, yanımda sıcacık çay, güzel bir kitap. Yarabbim sen sağlık ver. Huzur zaten var, aile sevgisi zaten var. Evlat sevgisi ve sağlığı - sonsuz kere şükürler olsun -zaten var, bir ben kaldım hasta olan. Şifa ver Rabbim.

Sevgili dostlar, blog dostlarım, 2017 herkese SAĞLIK, BOL KAZANÇ, MUTLULUK, BARIŞ dolu olsun. 20 YAŞINDA gençler ÖLMESİN, hiçbir anne AĞLAMASIN, BARIŞ OLSU N VE TERÖR BİTSİN. HERKESE İYİ SENELER.

Hiç yorum yok: