12 Nisan 2017 Çarşamba

Düğün dernek

20  yaşında hala oldum. İlk başlarda çok anlamadık ama zamanla yeğenime olan düşkünlüğüm arttı. Bugüne kadar gördüğüm en güzel bebekti. Sessizdi, büyüdükçe birlikte çok zaman geçirmeye başladık. Sanki büyümüşte küçülmüş gibi her ortama uyum sağlardı. Sayesinde bütün Ninja Tosbağlarını tanıdım, filmlerini gördüm. Birlikte Beylerbeyi Sarayı, Dolmabahçe Sarayı,Beyoğlu, Kadıköy gezdik durduk. Arkadaşımın nikahına beraber gittik. Evlenince ve 1 sene sonra kanser olunca eskisi kadar çok gezemedik. İdil doğduğunda huysuz çocuk nedir anladım ve hep yeğenimi övdüm. Meğer melekmiş benim yeğenim. Yıllar geçtikçe bu sakin halini korudu ve hep olgun, sakin ve kendine güvenen bir erkek oldu. Kalbini attıran birini buldu ve geçen hafta çok eğlenceli bir kına ve düğün ile evlendi. İlk göz ağrımız ve güzel kızımız, birbirinizi hep sevin, koruyun, herşeyi paylaşın. Problemler yaşadığınızda saygınızı bozmadan , daha fazla tartışmadan üstüne 1 gece uyuyun. Ertesi gün herşey daha farklı olacaktır.
Bu kez eşarp kullanmadım, ablamın baskılarıyla eski peruğumuzu eski kuaförümüze yaptırdım. Gayet güzel oldu. İdil'pistten 1 sn bile alamadık. Bütün kına ve düğün boyunca oturmadı, sürekli dans etti.

Rabbim ağız tadlarını bozmasın, bir yastıkta kocasınlar.

Kınamız,


 






Gelelim düğünümüze,

















4 yorum:

crocheted at home dedi ki...

Çok mutlu olsunlar! Hepiniz çok güzelsiniz.

İdil'li Hayat dedi ki...

Çok teşekkürler sevgili öğretmenim.

Asortik Krep dedi ki...

Mutluluklar dilerim.. :) Ayrıca sizi özlediğimi de farkettim.Uzun süre yazamadım..Çok özlemişim.Bir merhaba demek istedim. İdil'i öpün benim için.

İdil'li Hayat dedi ki...

Sevgili Asortik, çok teşekkür ederim. Bende sizin yazılarınızı özlemiştim, çok öpüyoruz.