2 Ağustos 2017 Çarşamba

Tatil

Tatil yazısı yazmadan olmaz. Bu sene 3 yıldan sonra tekrar tatile gittik. 3 senede ne ellerim ne ayaklarımın tamamen iyileşmesini bekledim, ancak tatilde bir önceki postta gördüğünüz ayaklar beni çok zorladı. Derviş kaldığımız otelde tekerlekli sandalye kiraladık, sağ olsun beni her yere taşıdı. Sabah kalkıp kahvaltı yaptık, İdil 11.30'a kadar havuz-kaydırak arasında tur attı. Sonra öğlen uykusu uyuduk, kalkınca öğlen yemeğinden sonra gölgelik yerde dondurma, gazoz vs, 17.30'a kadar havuz sonra duş, sonra akşam yemeği, sonra animasyonlar. İdil geçen tatilde yemek konusunda bizi sinir etmişti, yok onu yemem bunu yemem. Bu tatilde de aynısı oldu. Tüm tatili sabah 2 sade poğaça, öğlen ve akşam patates kızartması yiyerek geçirdi. Tabii biz ilk gün müdahale etmek istedik çünkü yemekler çok çeşitli ve lezizdi. 5 çeşit makarna vardı ama bizimki tabak tabak patates kızartmasından vazgeçmedi. Ben dedim ki "Biz sana tatil boyunca karışmayacağız, ne yersen, ne kadar yersen ye." Tabii bizi hiç şaşırtmayıp bu diyeti 7 gün boyunca devam ettirdi. Son gün animatörler sabah bir iguana getirdi, bizimkiler tutamadılar ama ben elime alıp sevdim. Evdekilere de resim atıp "Ayşen yeni bir hayvan aldı, hazır olun" dedik, küçük bir şok yaşandı.
Gün içinde havuz-kaydırak-deniz ile yorulan İdil akşamları yapılan animasyonlara ilk gece "Ben katılmama, utanırım" dedi, ancak ilk notalar duyulur duyulmaz dans pistiden inmedi.
Yolculukta uçağı tercih ettik. Tabii önce korktu ama ben "Ay, çok heyecanlı, bak şimdi kalkerken nasıl karnına basınç yapacak, yok bulutlara bak, yok aşağıdaki bölgelere bak" diyerek korkmasını engelledim. Uçağın en sevdiğim yanı kalkış diyerek onu cesaretlendirdim. İşte tatil fotolarımız.