5 Aralık 2017 Salı

12. yaş günümüz

60'lı notlar aldığından doğum günü kutlaması iptal edilmişti. Bizim kutlamalar öğlen ana sınıfından beri arkadaş olduğumuz grupla, akşam ablamlar, abimler, görümcemlerle aile kutlaması şeklindeydi.
Tabii doğum günü iptal dediysek çekirdek aile pasta da kesmeyecek değildik herhalde.
Okuldan geldi, bir haftadır aradığım yılbaşı ağacı süslerini bulunca İdil'le  çam ağacımızı da kurduk. Akşam yemeğinden sonra fotoğraf çekeriz diye ben giyindim, beni görünce hatun durur mu? O da giyindi. Biz iş çıkışı pasta alacak Derviş'i beklerken kapı çalındı. Derviş diye kapıyı açınca ablam ve eniştem geldi. 10 dk sonra ise ellerinde rengarenk balonlarla abim ve yengem içeri girdi. En son pastayla Derviş'im geldi. Tam bir süpriz parti oldu. Kuzum çok sevindi, mutlu oldu. O mutlu olunca bizde mutlu olduk tabii. Ben bu aileyi nasıl sevmem ya?




























3 yorum:

Bahar dedi ki...

İdil çok güzel bir genç kız oldu, gönlünce nice güzel yaşları, sağlıklı ve uzun bir ömrü olsun <3 Ağzınızın tadı bozulmasın, sağlıkla, mutlulukla nice doğum günleri kutlayın. Sevgiler...

İdil'li Hayat dedi ki...

Çok sağol Bahar, senden de yeni resimler bekliyoruz.Kızları özledik.

Begonvilli Ev dedi ki...

İdil'in doğum gününü kaçırmışım.. Her bir kareye dikkatle baktım. Maaşallah, kocaman oldu. Sizler için hep güzellikler ve iyilikler diliyorum.