16 Mart 2018 Cuma

Son durumumuz :(

Selam ben İdil şu an neden uzun bir zamandır bir güncelleme gelmediğinin özetidir.
Şu aralar 1 hafta annem hastanede kaldığı için tabi kurtarıcı meleğimiz teyzem evde bizimle kaldı.
Ben okuldan gelince annemi değil teyzemi gördüğüm için şaşırdım ve sevindim çünkü teyzemle de vakit geçirebilecektim.Aynı zamanda korkmuştum da çünkü anneme birşey mi oldu diye.Eh, o aralar da herkes hastanede(nerdeyse) anneannem ve Tamuna hariç.Eh,anneme de hsta yatağı masa felan geldi ben durur muyum hemen bir yattım ama 1 dk bile sürmedi neyse en azından annem iyi olacak ya.Eh o kanserden kurtulamıyoruz.Tabi beni de 15 tatilde teyzem psikoloğa,sinemaya falan götürdü.Ama 3 aydır felan annemin eli ayağı tutmaz oldu ne teknolojik alet kullanabiliyor ne de elini ilk bir ayağına hafif bir his geldi gitti sonra el ve ayak hisleri gitti.şimdi değişen bir şey yok.
yeni güncellemeler için takipte kalın.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

İdilcigim güzel kız hep mutlu ol inşallah sizi burdan tanıyorum keşke bilsem ziyaret etsem anneni benim de annem aynı hasta
Serap Polat

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun inşaalah en kısa sürede annen iyileşir ve beraberce vakit geçirirsiniz

İdil'li Hayat dedi ki...

Serap'cığım Allah annene cennetinden bir köşe versin nurlarda yatsın.
Sevgili adsız çok teşekkür ederiz iyi dileklerinize.

Begonvilli Ev dedi ki...

Acil şifalar diliyorum. Ailede kanatsız melekler olması çok imrenilesi bir şey. Allah hepinizi iyiliklerle donatsın.

Unknown dedi ki...

Ayşen hanım iyi misiniz? Son durumunuzu merak ediyorum. inşallah iyisinizdir.

Unknown dedi ki...

Ayşen hanım iyi misiniz? Son durumunuzu merak ediyorum. inşallah iyisinizdir.

Adsız dedi ki...

Evet Ayşen hanim dualarım sizinle her gün girip bakıyorum iyi bişey görmek için lütfen iyi haberler verin
Serap Polat

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

İdil daha iyi günleriniz olsun yavrucum. Sevgiler gönderiyorum hepinize.

Unknown dedi ki...

Idil merhaba, annenin son durumu nedir?

Unknown dedi ki...

Idil merhaba annen suan nasil?

Adsız dedi ki...

Merhabalar geçmiş olsun öncelikle sessiz de olsa takip ediyorum yazılarınızı.. Benim annemde 7 yıldır tedavi görüyor son 3 aydır da eribulin alıyoruz.. ciğerlerindeki efüzyon dan dolayı 2 kere ameliyat oldu ve su an tekrar eribulin başladık.. çok fazla nefes darlığı oluyor burnunda oksijen takılı olsa bile nefes almakta güçlük çekiyor siz de de böyle bir durum olmis muydu merak ediyorum..

Begonvilli Ev dedi ki...

İdil'ciğim, canım benim, anneni de seni de çok seviyoruz. Dualarım sizinle..