8 Şubat 2018 Perşembe

hastalık güncelleme

Hastalık iyice azdı, tabii hastalık da azdı. Önce abimin, sonra Burak'ın yardımlarıyla radyoterapi almaya başladık. 3 doz aldık ancak benim bir anda bayılmamla biraz korktuk. En son hastaneden ambulans ve 3 adam tuttuk. Bunlar beni gayet rahat taşıyıp bacaklarımı da ezip bükmediler. Bu hastalık yüzünden yetişkin bezi kullanıyorum. Dünyanın bez parasını ödüyoruz.. Ayrıca sabah uyanınca Derviş beni kaldırıp tekerlelkli ve sürgülü sandalyeye oturtuyor, sonra 4.5ta gelip beni  yatırıyor tabii oturup durmaktan bacaklar da yara oldu, gece çıkan ateş, nöbet vs...Fizik tedaviye başladım, gün aşırı geliyor. Fakat bu hafta hem radyoterapi hem  fizik beni yoracak diye 1 hft ara verdim. Salı günü  tekrar başlıyoruz.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayşen hanim Allahım yardımcınız olsun. Bez raporu cikarirsanız daha uyguna olacaktır ama onunla da para odeyeceksiniz. Hepsi çok zor şeyler sizinde dediğiniz gibi damdan düşen anlar Allah idil e de güç versin şifalar versin size de insallah

Adsız dedi ki...

ALlah kolaylık versin çook zor aynı şeyleri bizde babamda yaşamıştık. En büyük şansımız akrabalarla aynı yerde yaşamaktı. Yengem üst katta bize yemek pişirir ,diğer yengem ev temizler annem sadece hastayla ilgilenir bizde dr ve dışarı işleri ile uğraşırdık .Destek gerçekten çook önemli ALlAL herkesten razı olsun.Yastığa baş koymak çok lükstü bizim için sizede kolaylıklar diliyorum .ALLAH ım acil şifalar versin

FATOŞ

Adsız dedi ki...

Nasılsıniz Ayşen hanim aklım sizde dualarim sizle. İyi olun İdille inşallah
Sevgiler
Serap Polat

Asortik Krep dedi ki...

Nasılsın..? Birkaç kelimede olsa yazar mısın?

Adsız dedi ki...

Sizi merak ediyoruz bi ses verin

zuzumi dedi ki...

Ayşen hanım merhaba nasılsınız? iyi misiniz? Sizi merak ettim. Buraya sık olmasa da bilgilendirme yazıları yazardınız.Umarım kötü bir şey yoktur.

İdil'li Hayat dedi ki...


Adsızlar iyi dileklerinize teşekkür ediyorum.Belimden aşağı felç durumundayım herhangi bir tarih verilmiyor iyileşme için.
Zuzumi,idare ediyorum teşekkür ederim.
Asortik krep ,işte durum bu

mavimorfikirler dedi ki...

istediğiniz olur umarım