7 Mart 2013 Perşembe

Gece diyalogları

Efendim bir süredir bizim zottik kendi yatağında ısrarla geceyi tamamlamamaktadır. Tehdit, rica, bağırma çağırma hiç işe yaramadı. Önceleri kendi yatağında uyuyan, bir süre sonra bizim yatağa terfi eden bu zottik artık işi abartıp direk bizim yatakta uyumaktadır.
Bir gece önce babasından zılgıt yiyince ve yasak gelince sabah kahvaltıda gözleri yaşlı şöyle dedi
" Annecim gece kendi yatağımda uyumayı başarabilir miyim çok emin değilim!"
Gülmemek için çok dayandım!
Tabii gece yatağa yatırdım kendisini ama o uyumadı, pıtır pıtır gezindi durdu. Bu durumda baba gene höyyyt etti! Benimki odasında içini çeke çeke ağlarken babası yattığı yerden
"Ağlama!" deyince
"Ama babacım kendimi sakinleştiremiyorum ki!" demez mi?
Baba
"Git ananın yanına!" deyince kuzu koşarak geldi.
Tek kişilik yatakta ikimiz zooooorr şer sığdık. Bir kaç dakika sonra baba geldi
"Gidin yatın çabuk! Bundan sonra ben burda yatacağım" deyince kuzunun bizim yatağa bir koşması var.. Görmek gerekti yani:)D

2 yorum:

Syhn dedi ki...

ahh yavrummm..

İdil'li Hayat dedi ki...

:)D Sevgili Syhn, numara onlar numara:)D